specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
Łódź, Limanowskiego 179
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
253 dni temu
Brunata Zenner jest jedną z wiodących na świecie, międzynarodowych firm działających w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody i innych mediów. Jesteśmy obecni w 17 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 400 pracowników (300 osób w Łodzi i kolejne 100 w różnych lokalizacjach), którzy każdego dnia przyczyniają się do opracowywania rozwiązań optymalizujących zużycie energii w mieszkaniach i budynkach.
Specjalista z językiem duńskim ds. rozliczeń zużycia ciepła i wody
Miejsce pracy: Łódź, Limanowskiego 179
Twój zakres obowiązków:
sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody
wprowadzanie danych do systemu
kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych
analiza kosztów zużycia ciepła i wody
prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim
Nasze wymagania:
bardzo dobra znajomość języka duńskiego
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
umiejętność myślenia analitycznego
sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu
zaangażowanie i samodzielność
To oferujemy:
kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
Zadania: Obowiązki związane z podpisywaniem, skanowaniem, wprowadzaniem dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – dokumentacja dotyczy pracowników hiszpańskojęzycznych Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych w języku hiszpańskim (pomoc przy wypełnianiu...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...