Jesteśmy jednym z największych producentów aparatów słuchowych. Kreujemy przyszłość w zakresie lepszego słyszenia i rozumienia mowy. Jeden z czterech aparatów, używanych obecnie na świecie, został wyprodukowany przez nas.
Obecnie, Sivantos Group zatrudnia 5 000 osób w ponad 25 krajach. Nasze międzynarodowe działy sprzedaży, obsługują klientów w 95 krajach. W wielu miejscach na świecie, zbudowaliśmy pozycję lidera rynkowego.
Od 01.03.2019 funkcjonujemy jako WS Audiology- nowa marka jest wynikiem połączenia dwóch liderów w branży- firm Sivantos i Widex. Połączenie firm daje nam nowe możliwości rozwoju i powoduje, że stajemy się jednym z trzech największych producentów słuchowych na świecie.
Nasz zakład produkcyjny w Poznaniu to najnowocześniejsze w Polsce centrum produkcyjne, które produkuje aparaty marki SIGNIA i AUDIO SERVICE, natomiast w Komornikach znajduje się nasze Europejskie Centrum Dystrybucji odpowiedzialne za dystrybucję aparatów i dodatkowych produktów na rynek europejski.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę zawartą bezpośrednio z Sivantos Sp. z o.o.
- Pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku
- Przyjemne, czyste i bezpieczne środowisko pracy
- Kontakt z najnowocześniejszą techniką i technologiami
- Dodatkowe świadczenia:
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport (z możliwością wykupienia karty dla dowolnej osoby towarzyszącej), możliwość ubezpieczenia na życie w kilku opcjach na preferencyjnych warunkach, bonus świąteczny, bonus wakacyjny, regularnie owoce w firmie, imprezy integracyjne, dofinansowanie kształcenia
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2
- Dodatkowo: znajomości języka francuskiego, niemieckiego, hiszpańskiego na poziomie B2
- Doświadczenia w pracy zawodowej w obszarze obsługi klienta
- Dobra znajomości MS Office z naciskiem na program excel
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętności skutecznej komunikacji i nawiązywania relacji
- Szybkości i skuteczności w działaniu.
- Regularny kontakt w języku angielskim i francuskim, niemieckim lub hiszpańskim z zagranicznymi oddziałami firmy - nadzorowanie zamówień wymagających wyjaśnień
- Przygotowanie danych do raportów m.in. wejść zamówień od klientów, opóźnień, TAT
- Weryfikacja zamówień pilnych i koordynowanie ich terminowego wykonania
- Regularny kontakt z pracownikami innych działów i przegląd zamówień w procesie
- Dbałość o systematyczne informowanie działów sprzedaży w Europie o postępach realizacji zamówienia – korespondencja mailowa oraz kontakt telefoniczny
- Przygotowywanie raportów
- Współpraca i komunikacja z innymi działami