Bonair SA od ponad 20 lat jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji dedykowanych i systemów zarządzania ERP, CRM i BI. To dzięki talentom, innowacyjności i zaangażowaniu pracowników firma Bonair rozwinęła swoją pozycję i jest dziś znaczącym graczem na rynku usług i produktów IT.
Marzysz o odkrywaniu nowych możliwości? Twoją pasją jest tworzenie rzeczy niecodziennych? Uwielbiasz wyzwania? Ubolewasz nad powolną informatyzacją otaczającego Cię świata? Jesteś informatycznie zakręcony? Dołącz do nas!
Jeśli technologia Microsoft jest Ci znana i lubiana, bazy danych nie są dla Ciebie tajemnicą, sprawnie posługujesz się wzorcami projektowymi i interesuje Cię współtworzenie nowoczesnej platformy biznesowej przy użyciu najnowszych technologii, to mamy pracę dla Ciebie! Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
- Wykształcenie wyższe informatyczne, techniczne lub ekonomiczne.
- Umiejętność prowadzenia prezentacji rozwiązań IT lub szkoleń z systemów informatycznych.
- Doświadczenie w zakresie analizy potrzeb klientów.
- Umiejętność tworzenia dokumentacji w języku polskim (materiały do ofert handlowych, materiały handlowe o produkcie).
- Predyspozycje: komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów, praca zespołowa.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji i prowadzenie prezentacji.
- Dyspozycyjność: możliwość wyjazdów służbowych do potencjalnych klientów na terenie kraju w celu prowadzenia prezentacji i wstępnych analiz wymagań.
- Doświadczenie w sektorze bankowym, instytucjach finansowych, rynku kapitałowym, znajomość procesu wytwarzania systemów informatycznych będą dodatkowymi atutami.
- Znajomość obszarów biznesowych i technicznych będących w zakresie projektów realizowanych przez firmę.
- Znajomość oferowanych produktów, rozwiązań, technologii, referencji, klientów i zrealizowanych projektów.
- Merytoryczne wsparcie działań handlowych.
- Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji handlowych i technicznych.
- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań roboczych z klientami w zakresie ustalenia wymagań dla systemu informatycznego.
- Przygotowanie materiałów do ofert handlowych, informacji produktowych i technicznych.
- Udzielanie pomocy merytorycznej w procesie sprzedaży, pomoc w przygotowywaniu ofert i uczestnictwo w procesie handlowym.
- Planowanie i monitorowanie kampanii marketingowych.
- Opracowanie merytorycznych wsadów do materiałów marketingowych (ulotki, opisy na stronę www, listy marketingowe, reklamy).
- Przygotowanie i prowadzenie wystąpień podczas konferencji branżowych.
- Przygotowanie artykułów do prasy branżowej.
- interesująca pracę w profesjonalnym zespole,
- rozwój zawodowy,
- udział w ciekawych projektach,
- elastyczne formy zatrudnienia,
- atrakcyjne świadczenia dodatkowe,
- niezbędne narzędzia pracy.