Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
- Realizacja wyznaczonych strategicznych celów: sprzedażowych, rozwojowych i edukacyjnych
- Prowadzenie i wspieranie aktywnej telefonicznej sprzedaży produktów i usług bankowych oraz maklerskich dedykowanych klientom indywidualnym
- Obsługa kluczowych klientów Banku, w tym VIP, praca na własnym portfelu klientów z zapewnieniem jak najwyższego standardu usług
- Wsparcie przy obsłudze zleceń i dyspozycji dotyczących rachunków papierów wartościowych i rachunków pieniężnych oraz obsługę oferowanych produktów i usług
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Domu Maklerskiego przy planowaniu, testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
- Analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
- Podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów
- Współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu
- Otwartości na potrzeby klienta i dbanie o najwyższą jakość obsługi
- Znajomości zagadnień i narzędzi wspierających z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi Klientów
- Wysokich zdolności interpersonalnych, umiejętności współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Doświadczenia we współpracy z klientem w zakresie sprzedaży produktów inwestycyjnych
- Znajomości procedur wewnętrznych i regulacji Domu Maklerskiego oraz bankowych niezbędnych do wykonywania zadań
- Zainteresowania rynkami kapitałowymi
- Realizacji powierzonych zadań i orientacji na wynik
- Dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu
- Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
- Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
- Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych
- w ramach systemu MyBenefit
- Prywatną opiekę zdrowotną
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.