Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła obowiązki analityka odpowiedzialnego za drugą linię wsparcia oprogramowania Websphere oraz problemów z nim związanych. W zakres jej obowiązków będzie wchodziło również:
- Wprowadzanie zmian na prośbę klientów w celu rozwiązania istniejących problemów
- Współpraca z zespołem inżynierów w celu usprawniania działania oprogramowania Websphere
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Wyższe wykształcenie,
- Min. 2 lata pracy z WebSphere Application Server,
- Min. 2 lata pracy z WebSphere MQ,
- Min. 2 lata pracy z WebSphere Message Broker,
- Znajomość takich systemów jak: Linux, Solaris, Windows, zOS
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego w dużej międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- Pakiet szkoleniowy