PKN ORLEN S.A. jest czołową firmą paliwową w Polsce i Europie Środkowej, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
ORLEN jest producentem, dystrybutorem i sprzedawcą najwyższej jakości produktów rafineryjnych i petrochemicznych, posiadającym największą sieć stacji benzynowych w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Zespole Zarządzania Płynnością
Miejsce pracy: Płock
Nr Ref.: KRR01327
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiadała m.in. za:
- monitorowanie rynku produktów bankowości transakcyjnej, w tym rozwiązań cash poolowych oraz rozpoznawanie możliwości zaimplementowania rozwiązań w Grupie Kapitałowej PKN ORLEN
- przygotowanie nowych produktów do wdrożenia, aktywny udział w ich rozwoju i testowaniu oraz koordynowanie procesu wdrożenia wypracowanych rozwiązań
- wspieranie merytoryczne Grupy Kapitałowej PKN ORLEN w zakresie produktów bankowości transakcyjnej
- negocjowanie z instytucjami finansowymi dokumentacji z zakresu produktów bankowości transakcyjnej
- współpracę z innymi komórkami PKN ORLEN S.A., spółkami Grupy Kapitałowej PKN ORLEN oraz instytucjami finansowymi w zakresie rozbudowy i obsługi portfela produktów bankowości transakcyjnej w Grupie Kapitałowej PKN ORLEN
- utrzymywanie i rozwijanie relacji w zakresie bieżącej obsługi bankowej w ramach Grupy Kapitałowej PKN ORLEN oraz z instytucjami finansowymi
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego ekonomicznego, preferowane kierunki: finanse, bankowość
- 3 – letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym bądź w instytucji finansowej bezpośrednio przy produktach bankowości transakcyjnej
- znajomości oferty bankowej oraz zasad funkcjonowania rynku produktów bankowości transakcyjnej, w tym znajomości zagadnień operacyjnych z tego obszaru, finansów przedsiębiorstw, rachunkowości oraz rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie tymi produktami umiejętność pracy w warunkach dynamicznie zmieniającej się organizacji
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- dobrej znajomości programów pakietu MS Office
- podstawowej znajomości systemu SAP moduł FI
- doświadczenia w kontaktach z klientem zewnętrznym, w tym doświadczenie w negocjacjach
- umiejętności analitycznych i szybkiego wyciągania wniosków
- umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy w warunkach jednoczesnej realizacji kilku projektów
- umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dokładności, systematyczności i terminowości w realizacji zadań
- inicjatywy i samodzielności w działaniu
- otwartości na pogłębianie wiedzy i nowe doświadczenia w obszarze bankowości
- ukierunkowania na jakość realizowanych działań
- profesjonalizmu i zaangażowania w realizacji zadań