Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.
W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.
Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.
Specjalista w Zespole Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej (PZP)
Nr ref.: PGE Obrót/55/2023
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. 8-go Marca 6
Twój zakres obowiązków:
- Pełnienie roli opiekuna wsparcia Klientów PZP,
- Obsługa zgłoszeń i spraw Klientów z kanału pozyskania Własny przetarg TPA,
- Udzielanie Klientom pisemnych informacji i odpowiedzi na wnioski, skargi i reklamacje klienta,
- Przygotowanie formalne umów/aneksów/porozumień zawieranych z Klientami oraz rejestracja w systemie bilingowym,
- Udział w procesie zmiany sprzedawcy,
- Współpraca z innymi ECKO w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich obowiązków,
- Współpraca z OSD w zakresie obsługi klientów,
- Rejestracja, ewidencja i archiwizacja spraw, umów i dokumentów,
- Dbanie o wizerunek Spółki.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoka kultura osobista,
- Samodzielność, systematyczność i terminowość,
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku energii.
To oferujemy:
- Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę w pracy.