Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.
W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.
Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.
Specjalista w Zespole Obsługi Oddziału
Nr ref.: PGE Obrót/28/2023
Miejsce pracy: Białystok, ul. Świętojańska 12
Twój zakres obowiązków:
Prowadzenie ogółu spraw administracyjnych, związanych z utrzymaniem standardu budynków i pomieszczeń biurowych, niezbędnych dla zapewnienia realizacji celów biznesowych w Oddziale z siedzibą w Białymstoku:
- prowadzenie ksiąg „Obiektów budowlanych”,
- zapewnienie ochrony – organizacja i nadzór nad realizacją,
- zapewnienie utrzymania czystości – organizacja i nadzór nad realizacją,
- zlecanie bieżących remontów i napraw,
- optymalizacja wykorzystania powierzchni biurowej,
- zapewnienie wyposażenia,
- likwidacji zbędnych środków trwałych oraz wyposażenia – organizacja i nadzór nad realizacją,
- opracowywanie danych do planów zakupowych,
- prowadzenie spraw zakupowych i logistycznych – organizacja i nadzór nad realizacją,
- przygotowanie i realizacja inwestycji,
- rozliczanie w SAP inwestycji, faktur zakupowych, obsługa Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office, w szczególności EXCEL i WORD,
- dobra komunikacja interpersonalna samodzielność i systematyczność,
- doskonała samoorganizacja oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość obowiązków administratora nieruchomości,
- znajomość procedur zakupowych w związku z potrzebą przygotowania i realizacji inwestycji oraz prowadzenia spraw zakupowych i logistycznych dot. obiektów Oddziału Białystok,
- prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazną atmosferę w pracy.