Jesteśmy dobrze znaną i rozpoznawalną w Polsce i Europie siecią specjalistycznych marketów w branży elektroniki użytkowej. Nasze marki to Media Markt i Saturn Planet W Polsce funkcjonujemy od 1998 roku i zatrudniamy ponad 5000 pracowników. Zaangażowanie, pasja i innowacyjność to wartości, którymi się kierujemy. Dołącz do naszego zespołu i miej swój udział w naszym wspólnym sukcesie!
Obecnie do Działu Informatycznego w Centrali w Warszawie Al. Jerozolimskie 179,
poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Zespole Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: P200/2017
Opis stanowiska
- obsługa wniosków i incydentów złożonych przez klienta wewnętrznego
- konserwacja sprzętu i instalacja oprogramowania
- kontrola usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych dotyczących elementów infrastruktury IT
- budowa bazy wiedzy
- tworzenie procedur i instrukcji wewnętrznych
- monitoring sieci lokalnych (LAN) i rozległych (WAN) firmy (kontakt z 3 linią wsparcia)
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników dotyczących pracy systemów informatycznych i programów użytkowych
Wymagania
- doświadczenie w świadczeniu technicznego wsparcia IT minimum 3 lata – warunek konieczny
- znajomość architektury komputerów PC, MAC, serwerów i sieci komputerowych – warunek konieczny
- znajomość środowiska Windows Server 2008, 2012 / Windows 7, 8, 10 / Mac OSX,
- znajomość rozwiązania Service Desk Plus – będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość budowy urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń mobilnych
- znajomość Microsoft Sharepoint będzie dodatkowym atutem
- podstawowa wiedza na temat usługi Active Directory
- znajomość metodologii ITIL – będzie dodatkowym atutem
- obowiązkowość, kreatywność, dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na sytuacje stresowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2), mile widziany język niemiecki
Oferujemy
- ciekawą pracę w dużej międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- elastyczny system czasu pracy, praca w weekendy w formule home office
- środowisko do rozwoju w ramach organizacji
- pracę w organizacji retail działającej w tradycyjnych (sklepy stacjonarne) i nowoczesnych (e-commerce) kanałach sprzedaży
- atrakcyjny pakiet benefitów
Jeśli na większość w wymienionych powyżej punktów mówisz OK,
nie czekaj - wyślij nam swoje CV!
Czekamy na Ciebie!