Poszukujemy doświadczonej osoby, która chciałaby dołączyć do naszego prężnie rozwijającego się Zespołu Doradztwa (finansowe due diligence). Jako Specjalista będziesz odpowiedzialny(a) za prowadzenie projektów due diligence i analizę złożonych problemów, które mogą pojawiać się w trakcie ich realizacji. Oczekujemy, że będziesz liderem projektu oraz kluczowym wsparciem dla młodszych stażem pracowników. Ponadto chcielibyśmy, abyś utrzymywał(a) dobre relacje z naszymi klientami. Aby osiągnąć sukces, musisz wykazywać się doświadczeniem w zakresie rachunkowości, analitycznym myśleniem, umiejętnością zarządzania projektami, biegłą znajomością pakietu MS Offce (Excel, Power Point) i nastawieniem na klienta.
Będziesz miał(a) możliwość dynamicznego rozwoju, realizując projekty due diligence o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Będziemy Cię wspierać, ale zapewnimy też dużo miejsca na Twoją kreatywność.
- udział w różnorodnych projektach – realizujemy ciekawe projekty dla podmiotów z różnych branż
- wyzwania zawodowe wymagające kreatywnego podejścia – projekty due diligence to nieszablonowe audyty mający odpowiedzieć na kluczowe dla Klienta pytania biznesowe,
- możliwość oderwania od rutyny – każdy projekt due diligence jest inny i nie obowiązują utarte ścieżki, przepisy ani reguły
- przyjazną atmosferę – na ewentualnym spotkaniu rekrutacyjnym wyjaśnimy Ci, dlaczego w przypadku naszej organizacji nie jest to tylko pusty frazes
- rzeczywistą współpracę międzynarodową – nasza sieć to międzynarodowe szkolenia, projekty cross-borderowe realizowane bezpośrednio dla podmiotów zagranicznych lub za pośrednictwem sieci Grant Thornton, w większości w języku angielskim
- rozwój kompetencji zawodowych (wspieramy zdobywanie uprawnień) i uczestnictwo w systemie szkoleń
- wykształcenia wyższego, ekonomicznego (preferowana specjalność: finanse i rachunkowość)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- doświadczenia w audycie finansowym, audycie wewnętrznym, procesach związanych z fuzjami i przejęciami lub w pracy przy zaawansowanych procesach księgowych
- wysokich umiejętności analitycznego myślenia i syntezy problemów
- samodzielności w działaniu i kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- umiejętności pracy w zespole (dodatkowym atutem będzie praktyczna umiejętność zarządzania podległym zespołem)
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)