PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski. W PKP CARGO zatrudnionych jest blisko 16 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę. Kliknij aplikuje i zostań członkiem zespołu PKP CARGO S.A.
Specjalista w zespole ds. obsługi klientów w Wydziale - Rynek Artykułów Drewnianych i Rolnych
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- Opracowywanie propozycji handlowych i ofert
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów handlowych
- Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów handlowych oraz monitoring uzgodnień
- Rejestracja zawartych umów handlowych w dedykowanych systemach informatycznych
- Nadzór nad realizacją umów handlowych.
- Rejestracja i prowadzenie ewidencji cen umownych na podległym obszarze sprzedaży
Jesteś Kandydatem, którego szukamy, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie zawodowe min. 2 letnie
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta biznesowego – mile widziane
- Dobrą znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
W zamian zaoferujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in dofinansowanie do rodzinnego
- wypoczynku, pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do żłobków i przedszkoli)