PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:
- Weryfikacja składanych wniosków.
- Przygotowanie dokumentacji do wszczęcia postępowania przetargowego.
- Realizowanie i dokumentowanie prowadzanych postępowań.
- Badanie i ocena złożonych ofert.
- Prowadzenie ewidencji/rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami (m.in. w SAP).
- Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu zamówień.
- Przygotowywanie dokumentów i informacji na potrzeby audytorów, kontrolerów i innych uprawnionych osób oraz instytucji uprawnionych do prowadzenia kontroli w zakresie zamówień.
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych.
- Archiwizowanie dokumentacji przetargowej.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów oraz obsłudze postępowań przetargowych.
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Znajomość technik negocjacyjnych/zakupowych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i raportowania z zakresu wykonywanych zadań.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikowania się z interesantami.
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Szansę rozwoju zawodowego.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.