Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko:
-
Realizacja postępowań o udziale zamówienia zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w PSE S.A., ustawą Prawo zamówień publicznych w terminach przewidzianych procedurami w celu wyboru oferty, która zapewni najkorzystniejsze warunki dla pozyskania przedmiotu zamówienia w tym:
-
uczestnictwo w analizie zapotrzebowania na wszczęcie procedury o udzielenie zamówienia w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i terminami,
-
konsolidacja ostatecznej wersji SIWZ,
-
przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniu lub zamówieniu sektorowym w formie
i terminach zgodnych z Regulaminem Udzielania Zamówień w PSE S.A., przepisami Unii Europejskiej i Urzędu Zamówień Publicznych, -
przygotowywanie dla Kierownika Zamawiającego dokumentacji: wniosek na Zarząd PSE S.A. o wszczęcie postępowania, SIWZ, informacji z wyboru Wykonawcy, protokół postępowania, wniosek na Zarząd PSE S.A. o zatwierdzenie wyniku postępowania,
-
udostępnianie SIWZ Wykonawcom po ogłoszeniu postępowania zgodnie z terminami regulaminowymi,
-
uczestnictwo w otwarciu ofert i sporządzaniu odpowiedniej dokumentacji z otwarcia,
-
udzielanie w terminach zgodnych z procedurami, Wykonawcom pisemnych wyjaśnień dotyczących SIWZ w części formalnej oraz uzgadnianie odpowiedzi w części merytorycznej i technicznej określonych w SIWZ, współpraca, w tym zakresie
z Inicjatorem Postępowania i Dysponentem Środków, -
sprawdzanie zgodności ofert z wymaganiami SIWZ zwłaszcza w części formalnej dotyczącej dokumentów podmiotowych,
-
analiza oferty, przygotowywanie wstępnego raportu z oceny ofert i przekazuje,
-
udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do rozstrzygnięcia odwołań wniesionych przez Wykonawców w terminach zgodnych z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
-
Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia prowadzących w oparciu Regulamin udzielania zamówień w PSE S.A., oraz ustawę Prawo zamówień publicznych.
-
wykształcenia wyższego,
-
co najmniej 3 letniego doświadczenia w obszarze udzielania zamówień;
-
znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych;
-
biegłej znajomości programów pakietu MS Office;
-
umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
-
umiejętności szybkiego uczenia się i dobrej organizacji pracy;
-
sumienności, rzetelności, dokładności;
-
znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim;
-
aktywności oraz dynamiki w działaniu.