PSE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Wydziale Służebności i Roszczeń Departamentu Eksploatacji
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: DE/WI/2015
miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Obsługa wpływających do Departamentu Eksploatacji wniosków roszczeniowych dotyczących posadowienia urządzeń przesyłowych na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich;
- Prowadzenie korespondencji z kierującymi wnioski roszczeniowe dotyczące uregulowania kwestii posadowienia na ich nieruchomościach urządzeń przesyłowych;
- Rejestrowanie wniosków roszczeniowych oraz służebności nabytych w ramach zadań powierzonych Wydziałowi;
- Aktualizacja danych dotyczących postępowań sądowych i administracyjnych związanych z roszczeniami oraz nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych zawartych w rejestrze;
- Udzielanie informacji na temat etapu rozpatrywania wniosków roszczeniowych;
- Zapewnienie obsługi prawnej postępowań sądowych i administracyjnych dotyczących roszczeń właścicieli nieruchomości, na których posadowione są urządzenia przesyłowe oraz nadzorowanie wykonywania obsługi prawnej;
- Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz nadzorowanie procesu rozpatrywania tych wniosków;
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla pozyskania prawa służebności, dokonywanie kontroli procesu zawierania umów, kontroli merytorycznej aktów notarialnych oraz terminowe przekazywanie tych dokumentów właściwym jednostkom organizacyjnym;
- Przygotowywanie wniosków o rozpatrzenie sprawy na posiedzeniu Zarządu w zakresie działań Wydziału oraz realizacja zobowiązań Zarządu związanych z danym wnioskiem;
- Współpraca z kancelariami prawnymi, świadczącymi usługi prawne zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami, w zakresie związanym z zadaniami Wydziału, w szczególności przekazywanie dokumentów i informacji na potrzeby postępowań sądowych, analizowanie przedłożonych przez kancelarie opinii prawnych i rekomendacji oraz nadzór nad wykonywaniem przez kancelarie usług prawnych;
- Udział w pracach zespołów roboczych powoływanych na podstawie decyzji kierownika jednostki organizacyjnej, w szczególności w Komisjach Odbioru Technicznego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego prawniczego, mile widziane – studia podyplomowe w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego, pośrednictwa obrotu nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami lub prawa administracyjnego;
- Minimum 2 lat stażu pracy na stanowisku prawnika lub asystenta prawnego;
- Umiejętności oceny zgodności procesów, operacji, czynności i procedur z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi aktami normatywnymi ;
- Umiejętności negocjacyjne i mediacyjne;
- Umiejętności hierarchizacji zadań oraz analitycznego i krytycznego myślenia;
- Umiejętności formułowania ocen i wniosków oraz ich prezentacji;
- Dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności;
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.