poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Mieszkaniowym
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres czynności:
- Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych (w tym przygotowywanie stosownych dokumentów) oraz wymaganej sprawozdawczości,
- Przygotowanie rzeczowych planów zbycia lokali mieszkalnych oraz sporządzanie protokołów ustaleń warunków sprzedaży lokali mieszkalnych,
- Prowadzenie ewidencji lokali nie wykupionych w budynkach wspólnot mieszkaniowych i budynkach przygotowanych do sprzedaży,
- Kwalifikację do przekazania Gminom niesprzedanych budynków i lokali mieszkalnych oraz korespondencję z Urzędami Gmin w sprawie nieodpłatnego przekazania nieruchomości,
- Kierowanie wniosków do Urzędów o wydanie zaświadczeń o samodzielności lokali i innych przewidzianych przepisami prawa (kartoteka budynków, lokali i inne),
- Współpracę z właściwymi organami administracji publicznej i sądami w zakresie pozyskiwania niezbędnej dokumentacji (w szczególności wypisów i wyrysów z rejestru gruntów, odpisów z ksiąg wieczystych, itp.), współpracę z kancelariami notarialnymi w zakresie zredagowania projektów aktów notarialnych oraz z rzeczoznawcami majątkowymi dokonującymi wyceny nieruchomości,
- Uczestniczenie w zawieraniu aktów notarialnych w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
- Wnioskowanie oraz uzgadnianie propozycji podziałów geodezyjnych działek, wnioskowanie o wdrożenie podziałów geodezyjnych, użytków, wyłączenie z terenów zamkniętych i umowy D-50,
- Udzielanie odpowiedzi na skargi i podania lokatorów, wydawanie zaświadczeń lokatorom lokali mieszkalnych oraz stały kontakt osobisty i telefoniczny z najemcami w sprawach nabycia lokali,
- Przekazywanie informacji w sprawach dotyczących zwrotu kaucji osobom, które wykupiły swoje lokale,
- Naliczanie odsetek z rat z tytułu wykupu lokalu, sporządzania pism informujących o wysokości raty oraz występowanie w sprawie potwierdzenia braku zaległości osób, które wykupiły lokal na raty i dokonały spłaty rat.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Wykształcenia wyższego,
- Praktycznej znajomości ustawy o ochronie praw lokatorów oraz przepisów Kodeksu Cywilnego,
- Znajomości zagadnień z zakresu gospodarowania, zarządzania i administrowania nieruchomościami,
- Dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności w działaniu w ramach przydzielonych kompetencji oraz nastawienia na realizację założonych celów,
- Wysokich umiejętności interpersonalnych, komunikatywności oraz umiejętności współpracy w zespole,
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyszukiwania danych niezbędnych do opracowania wniosków i sprawozdawczości z systemów dot. nieruchomości na sprzedaż,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
- Mile widziana umiejętność obsługi systemu SAP.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Dobrą lokalizację miejsca pracy (ul. Dyrekcyjna 2-4),
- Ulgi na przejazdy kolejowe dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku,
- Dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne,
- Dzień wolny z okazji Dnia Kolejarza,
- Udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników.
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.