Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko:
Specjalista w Wydziale Administracji
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: BB/WA/S/09/17
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Nadzór nad bieżącą eksploatacją budynków oraz urządzeń i instalacji elektrycznych, c. o., wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji, ppoż, systemów ochrony technicznej w tym: CCTV, SSWiN, KD, monitoringu technicznego, SSP;
- Współpraca i nadzór nad pracami firm zewnętrznych w zakresie prowadzonych prac konserwacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, budowlano-inwestycyjnych;
- Nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej budynków, urządzeń i instalacji;
- Monitoring oraz optymalizacja kosztów zużycia mediów i eksploatacji (naprawy, obsługa serwisowa) instalacji i urządzeń;
- Tworzenie rocznego planu prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych;
- Planowanie budżetów eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w oparciu o harmonogram przeglądów, napraw, remontów;
- Raportowanie realizacji prac z rocznego planu prac;
- Opracowywanie dokumentacji decyzyjnych dla zamierzeń inwestycyjnych dotyczących systemów i instalacji budynków;
- Opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych;
- Przygotowanie, prowadzenie oraz dokonywanie odbiorów wykonywanych prac remontowych, inwestycyjnych;
- Odpowiedzialność za obsługę umów dotyczących dostaw mediów: energetycznych, cieplnych oraz wodno-kanalizacyjnych;
- Opracowywanie części technicznych dokumentacji przetargowych dla zadań eksploatacyjnych i remontowych w zakresie nadzorowanych grup urządzeń;
- Współudział lub nadzór nad bieżącym usuwaniem usterek nadzorowanych urządzeń i systemów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne - profil elektryczny;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym odczytywanie ze zrozumieniem zapisów dokumentacji branży sanitarnej i elektrycznej;
- Biegła obsługa programów (m.in. MS Office, AutoCad);
- Prawo jazdy kat. B;
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu i utrzymywaniu obiektów biurowych w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych, c. o., wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji, ppopż, systemów ochrony technicznej w tym: CCTV, SSWiN, KD, monitoringu technicznego, SSP;
- Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków i budowli w tym obsługi instalacji elektrycznych;
- Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu ochrony ppoż i BHP oraz wymagań instalacyjnych i technologicznych;
- Praktyczna znajomość układów, systemów sterowniczych i zasilających do 1 kv;
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemów technicznych;
- Duża inicjatywa własna i zaangażowanie w realizację zadań.