Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. Oddział w Warszawie ogłasza rekrutację na stanowisko
-
Realizacja postępowań o udzieleniu zamówienia zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w PSE S.A., ustawą Prawo zamówień publicznych w terminach przewidzianych procedurami w celu wyboru oferty, która zapewni najkorzystniejsze warunki dla pozyskania przedmiotu zamówienia w tym:
-
uczestnictwo w analizie zapotrzebowania na wszczęcie procedury o udzielenie zamówienia w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i terminami,
-
konsolidacja ostatecznej wersji SIWZ,
-
przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniu lub zamówieniu sektorowym w formie
i terminach zgodnych z Regulaminem Udzielania Zamówień w PSE S.A., przepisami Unii Europejskiej i Urzędu Zamówień Publicznych, -
przygotowywanie dla Kierownika Zamawiającego dokumentacji: wniosek na Zarząd PSE S.A. o wszczęcie postępowania, SIWZ, informacji z wyboru Wykonawcy, protokół postępowania, wniosek na Zarząd PSE S.A. o zatwierdzenie wyniku postępowania,
-
udostępnianie SIWZ Wykonawcom po ogłoszeniu postępowania zgodnie
z terminami regulaminowymi, -
uczestnictwo w otwarciu ofert i sporządzaniu odpowiedniej dokumentacji
z otwarcia, -
udzielanie Wykonawcom w terminach zgodnych z procedurami pisemnych wyjaśnień dotyczących SIWZ w części formalnej oraz uzgadnianie odpowiedzi
w części merytorycznej i technicznej określonych w SIWZ, współpraca, w tym zakresie z Inicjatorem Postępowania i Dysponentem Środków, -
sprawdzanie zgodności ofert z wymaganiami SIWZ, zwłaszcza w części formalnej dotyczącej dokumentów podmiotowych,
-
analiza oferty, przygotowywanie wstępnego raportu z oceny ofert,
-
udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do rozstrzygnięcia odwołań wniesionych przez Wykonawców w terminach zgodnych z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych jako członek lub sekretarz w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonych w oparciu Regulamin Udzielania Zamówień w PSE S.A., oraz ustawę Prawo zamówień publicznych.
-
prowadzenie dokumentacji postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia,
-
w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komisji organizowanie posiedzeń komisji,
-
przygotowywanie dokumentów wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych
i przepisami UE.
- wykształcenia wyższego,
- co najmniej 3 letniego doświadczenia w obszarze udzielania zamówień,
- znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych,
- biegłej znajomości programów pakietu MS Office,
- umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków,
- dobrej organizacji pracy,
- sumienności, rzetelności, dokładności,
- umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy,
- znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej B-1.