Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko
-
Współpraca przy opracowywaniu, optymalizowanie i koordynowanie miesięcznych oraz tygodniowych planów prac eksploatacyjnych i remontowych realizowanych na obiektach w skojarzeniu z planami wyłączeń oraz zadaniami inwestycyjnymi;
-
Organizacja i nadzorowanie obsługi ruchowej obiektów oraz gotowości do wykonywania czynności łączeniowych w wymaganym czasie;
-
Koordynowanie obciążenia ZES pod kątem efektywnej realizacji planu wykonawstwa własnego ZES, dysponowanie zasobami ZES pomiędzy przypisanymi obszarami działalności w celu optymalizacji realizacji prac;
-
Koordynacja budowy kompetencji ZES w ramach Programu Rozwoju Służb Eksploatacji;
-
Sporządzanie i koordynacja realizacji planu kontroli obiektów oraz realizowanych prac eksploatacyjnych, remontowych i modernizacyjnych;
-
Koordynacja oraz nadzór nad postępowaniem w zakresie nadawania i aktualizacji upoważnień pracownikom obszaru terenowych Usług Sieciowych w zakresie: realizacji czynności łączeniowych, pełnienia funkcji poleceniodawcy, koordynującego i dopuszczającego, realizacji prac eksploatacyjnych, samodzielnego przebywania na terenie ruchu elektrycznego oraz wstępu na teren stacji;
-
Przygotowywanie podsumowań zaangażowania ZES na potrzeby rozliczeń zleceń pracy;
-
Prowadzenie bazy wyposażenia ZES, optymalizacja wykorzystania sprzętu, narzędzi oraz aparatury pomiarowej, w tym sprzętu BHP;
-
Kontrola poprawności sporządzania grafików pracy ZES oraz ich realizacji;
-
Współpraca przy sporządzaniu planu utrzymania technicznego majątku sieciowego, w tym w zakresie weryfikacji planów przygotowywanych przez ZES oraz zgłaszania zabiegów do Systemu AM;
-
Kontrola prawidłowości realizacji zadań ZES zgodnie z regulaminami oraz instrukcjami stanowiskowymi dotyczącymi organizacji i funkcjonowania ZES;
-
Współpraca z Wydziałem Zarządzania Majątkiem Sieciowym w zakresie opracowania Planu Zamówień PSE S.A.;
-
Współpraca z innymi komórkami w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia;
-
Monitorowanie i raportowanie w zakresie stanu realizacji zaleceń wynikających z zatwierdzonych protokołów Komisji Badania Zakłócenia i Kart Zakłóceń;
-
Nadzór na prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych zlokalizowanych na obszarze stacji elektroenergetycznych.
-
Wykształcenia wyższego lub średniego (preferowane techniczne kierunek elektrotechnika lub pokrewne);
-
3-letniego doświadczenie w obszarze eksploatacji;
-
Znajomości obsługi pakietu MS Office;
-
Prawa jazdy kategorii „B”;
-
Umiejętności analitycznego myślenia;
-
Systematyczności, rzetelności, komunikatywności;
-
Umiejętności pracy w zespole;
-
Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji;
-
Odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu.