Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko
(umowa na zastępstwo)
-
współpraca przy tworzeniu planu rocznego budżetu Departamentu;
-
monitorowanie wykonania budżetów, opracowywanie danych i informacji niezbędnych
do wykonania analiz odchyleń realizacji budżetów w obszarze działalności Departamentu; -
rozliczanie faktur kosztowych i inwestycyjnych;
-
wystawianie faktur przychodowych i dokumentów fiskalnych;
-
kwalifikacja i rejestracja zdarzeń gospodarczych na poszczególne rodzaje kosztów i obiektów kontrolingowych, występowanie o dokonanie przeksięgowań;
-
techniczna organizacja dla pracowników siedziby Spółki wyjazdów zagranicznych
i krajowych oraz organizowanie spotkań na terenie kraju; -
współpraca z kontrahentami zagranicznymi oraz krajowymi;
-
formalno-rachunkowa kontrola rozliczenia wyjazdu zagranicznego;
-
prawidłowa kwalifikacja oraz akceptowanie merytoryczne faktur;
-
prowadzenie dziennika ewidencji Tajemnicy PSE S.A.;
-
prowadzenie dziennika ewidencji korespondencji;
-
prowadzenie rejestru pieczęci służbowych;
-
prowadzenie rejestrów i sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji.
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- 2 lat pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań związanych z finansami;
- znajomości systemu SAP (Moduł SD, MM, mile widziana znajomość modułu FIAA, IM/PS);
- znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej – B1;
- umiejętności stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów i procedur, regulujących sprawy na oferowanym stanowisku;
- znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
- odporności na stres i pracę pod presją czasu;
- umiejętności organizowania i planowania pracy;
- umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- zorientowania na realizację celów;
- samodzielności w działaniu;
- chęci rozwoju kompetencji;
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.