KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Regionalnym Centrum Sprzedaży [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- bezpośrednia obsługa Klienta w Oddziale w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir,
- generowanie certyfikatów i przygotowanie zestawów do wydania,
- wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir,
- pełna obsługa, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów Klientów,
- obsługa finansowo-księgowa Klienta,
- dostarczanie certyfikatów do Klientów na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego,
- obsługa Banków Spółdzielczych w zakresie realizowanej współpracy,
- utrzymywanie kontaktów z istniejącymi Klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży),
- prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR,
- prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta.
Oczekujemy:
- doświadczenia w obsłudze Klienta i sprzedaży (minimum 2 lata),
- umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami,
- komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia,
- nastawienia na wyniki i umiejętności pracy w zespole i zgodnie z procedurami,
- dynamiki i szybkiego tempa pracy,
- systematyczności, wytrwałości w działaniu,
- konsekwencji w egzekwowaniu ustaleń z Klientami i współpracownikami,
- jakości i profesjonalizmu w pracy,
- znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego.
Dlaczego warto pracować w KIR?