Specjalista w obszarze sprzedaży i utrzymania klienta
Miejsce pracy: Warszawa
KW/SSUK/MS/04/0920
Twoje Zadania:
- Kierowanie pracami projektowymi z zachowaniem dedykowanej metodyki
- Nadzór nad całym cyklem realizacji projektu: zbieranie wymagań biznesowych, harmonogramowanie projektu, współpraca z IT w trakcie implementacji, współpraca z pozostałymi obszarami biznesowymi w trakcie testów i szkoleń, troska o stabilność funkcjonowania projektu po wdrożeniu
- Nadzór nad jakością realizowanych projektów oraz kontrolowanie kosztów i budżetu w ramach realizowanych projektów
- Zarządzanie zespołem projektowym, planowanie prac i nadzór nad terminową realizacją zadań w ramach projektów
- Efektywna współpraca z kierownikami innych projektów oraz jednostkami biznesowymi GCP
Nasze Oczekiwania:
- Gotowość do nieustannego i samodzielnego podążania za wyznaczonym celem, zwłaszcza jeśli jest odległy w czasie - bo duże projekty długo trwają
- Umiejętność analitycznego rozkładania rzeczywistości na części pierwsze - bo praca przebiega łatwiej, kiedy jest zaplanowana
- Odporność na liczne przeszkody, które z pewnością pojawią się na drodze do celu - bo rzeczy lubią dziać się niezgodnie z planem
- Umiejętność niekonfliktowej komunikacji nawet kiedy nie wszyscy będą służyć wsparciem - bo ludzie miewają sprzeczne interesy
- Akceptacja faktu, że czasami efekty ciężkiej pracy nie zostaną wykorzystane - bo projekty bywają wstrzymywane
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów - bo życie wystawia najlepsze certyfikaty ze znajomości metod efektywnego prowadzenia przedsięwzięć
Oferujemy:
- dużą samodzielność w realizacji zadań, realny wpływ na końcowe efekty
- pracę na wielu systemach, urozmaicone zadania i ciekawe wyzwania
- dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
- pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, oferta pracownicza