- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (umowy o pracę, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach oraz inne dokumenty związane z zatrudnieniem);
- Prowadzenie akt osobowych i archiwizacja dokumentacji pracowniczej;
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy;
- Przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, obsługa programu Płatnik;
- Obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia;
- Kontrola ważności badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania;
- Obsługa oraz rozliczanie PPK;
- Samodzielne prowadzenie rekrutacji;
- Przygotowywanie raportów;
- Bieżące wsparcie pracowników i kierowników w zakresie prawa pracy;
- Monitorowanie zmian w przepisach KP i ustaw okołokodeksowych i zgłaszanie propozycji aktualizacji wewnętrznych regulaminów i procedur;
- Sporządzanie sprawozdawczości do GUS.
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku w dziale kadr w firmie zatrudniającej ponad 300 pracowników;
- Wykształcenie wyższe (preferowane ZZL, psychologia, prawo);
- Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych dotyczących pracowników, oraz procesów i narzędzi z zakresu ZZL;
- Doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych;
- Biegła znajomość programu Płatnik oraz mile widziana znajomość systemu Symfonia Kadry i Płace;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Biegła obsługa komputera;
- Umiejętności negocjacyjne, odporność na stres;
- Sumienność, rzetelność, dokładność.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pakiet medyczny;
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych;
- Pakiet socjalny.
Prosimy o przesłanie CV w języku polskim z dopiskiem: „Niniejszym, mając na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Transportowy Dozór Techniczny z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV/dokumentami aplikacyjnymi w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji".
Powyższa zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celu sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Transportowym Dozorze Technicznym jest:
Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego, ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Transportowego Dozoru Technicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Transportowym Dozorze Technicznym za pomocą adresu: dane.osobowe@tdt.gov.pl.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 221 Kodeksu pracy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji w Transportowym Dozorze Technicznym.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o których mowa w pkt. 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być samodzielni pracownicy ds. kadr oraz kierownicy oddziałów/wydziałów, dla których prowadzona jest rekrutacja.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4 i będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia rekrutacji.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania do momentu cofnięcia zgody.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Transportowym Dozorze Technicznym Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji przed podjęciem zatrudnienia.
10. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, decyzje dotyczące Pani/Pana nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (bez wpływu człowieka) oraz Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
Poznaj
Transportowy Dozór Techniczny
Transportowy Dozór Techniczny (TDT) jest jednostką dozoru technicznego, powołaną w drodze ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym jako państwowa osoba prawna, podległa ministrowi właściwemu do spraw transportu. Transportowy Dozór Techniczny powstał z połączenia Kolejowego Dozoru Technicznego oraz Dozoru Technicznego Żeglugi Morskiej.
Transportowy Dozór Techniczny zatrudnia przede wszystkim inżynierów różnych specjalności, którym powierzane jest najczęściej stanowisko inspektora dozoru technicznego, ale także osoby z innym wykształceniem, w zależności od potrzeb w zakresie wykonywania zadań administracyjnych, kadrowych itp. TDT posiada osiem oddziałów terenowych w: Warszawie, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Szczecinie a także Laboratorium badawcze z siedzibą w Krakowie i filią w Warszawie. Inspektorzy TDT działają na terenie całego kraju. W przypadku kandydatów na stanowisko inspektora wymagany jest dobry stan zdrowia pozwalający na pracę na wysokości oraz w przestrzeni zamkniętej.
Przywiązujemy ogromną wagę do stabilności zatrudnienia i rozwoju naszych pracowników.
W oddziałach terenowych TDT istnieje również możliwość odbycia bezpłatnych praktyk studenckich, które umożliwią zdobycie cennego doświadczenia.