Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
Wymiar etatu: 1 etat
-
administracja serwera, koordynacja i zarządzanie aplikacją kancelaryjną elektronicznego obiegu dokumentów, w tym:
- kontrola prawidłowego funkcjonowania aplikacji oraz oprogramowania bazodanowego,
- instalacja i aktualizacja oprogramowania na stacjach użytkowników;
-
szkolenie pracowników w zakresie obsługi aplikacji kancelaryjnej;
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrali NFZ w zakresie prac związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu kancelaryjnego;
-
prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z aplikacją kancelaryjną;
-
bieżąca współpraca z dostawcą aplikacji kancelaryjnej;
-
koordynacja projektu wdrażania Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami.
Wykształcenie: średnie lub wyższe
Opis wykształcenia: średnie lub wyższe, preferowane informatyczne
-
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe – dla kandydatów posiadających wykształcenie wyższe;
-
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe – dla kandydatów posiadających wykształcenie średnie;
-
znajomość zasad obiegu dokumentów w jednostce administracji publicznej;
-
praktyczna znajomość biurowych systemów informatycznych zarządzania dokumentami
w formie elektronicznej; -
podstawowa znajomość zagadnień baz danych;
-
umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, przeglądarką i wyszukiwarkami internetowymi;
-
umiejętność prowadzenia korespondencji;
-
umiejętność zbierania informacji i dobrego nią zarządzania;
-
umiejętność prowadzenia prac analitycznych;
-
umiejętność dobrej organizacji pracy;
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz.U. z 2008 Nr 164 poz. 1027.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zmianami).
-
systematyczność, dokładność, terminowość oraz gotowość do ciągłego uczenia się;
-
umiejętność pracy indywidualnej i w zespole;
-
umiejętność analitycznego i konstruktywnego myślenia;
-
wysoka kultura osobista.
-
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
podpisany: list motywacyjny i CV;
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające:
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe – dla kandydatów posiadających wykształcenie wyższe;
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe – dla kandydatów posiadających wykształcenie średnie;
-
podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014 poz.1182 z późn. zm.).
-
Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych
w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez Biuro Kadr i Szkoleń.
-
formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może
w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.