Specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/31
Miejsce pracy: Poznań
Termin składania ofert 22.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- opracowywanie dokumentów wymagających wiedzy i doświadczenia z dziedziny prawa;
- przygotowywanie dokumentów formalno – prawnych dotyczących wszczęcia kontroli oraz czynności sprawdzających; przygotowywanie zawiadomień, o których mowa w art. 61j ust. 11 ustawy o świadczeniach;
- współpraca z pracownikami Wydziału, w tym wspieranie kontrolerów, w zakresie stosowania i interpretowania przepisów prawa pozostających w związku z zadaniami Wydziału;
- opracowywanie projektu stanowiska Prezesa NFZ w związku z wniesionymi zastrzeżeniami do wystąpienia pokontrolnego; przygotowywanie postanowień w sprawie rozpatrzenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 61d ust. 6 ustawy o świadczeniach, w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
- rozpatrywanie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
- udział w opracowywaniu decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej;
- przygotowywanie bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych zadań.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- Lata pracy zawodowej: minimum 3 lata stażu zawodowego
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- min. 2 lata stażu pracy w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej na stanowisku o podobnym charakterze;
- min. 2 lata stażu pracy na stanowisku obejmującym rozwiązywanie problemów prawnych;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu ubezpieczeń zdrowotnych, jak również Narodowego Funduszu Zdrowia;
- znajomość uregulowań prawnych dotyczących kontroli oraz czynności sprawdzających prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
- znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- dobra organizacja pracy i zarządzania czasem;
- dokładność, rzetelność oraz terminowość;
- umiejętność samodzielnego działania, w tym analitycznego i syntetycznego myślenia oraz
- formułowania wniosków;
- umiejętność pracy w zespole, pracowitość, pewność siebie, kultura osobista,
- komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, odpowiedzialność;
- studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych ze zdrowiem lub ubezpieczeniami zdrowotnymi;
- dyspozycyjność;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW