- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel i Access,
- masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- posiadasz praktyczną umiejętność pracy z bazami danych oraz tworzenia raportów i zestawień,
- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
- jesteś osobą komunikatywną,
- lubisz pracować w zespole,
- jeśli znasz komunikatywnie język angielski, będzie to Twój dodatkowy atut.
- prowadzisz analizy dotyczące braków,
- opracowujesz raporty dotyczące danych sprzedażowych,
- zarządzasz parametrami do zamówień,
- przygotowujesz zamówienia,
- wprowadzasz dane do systemu,
- sporządzasz analizy i zestawienia w MS Excel na potrzeby Działu Zaopatrzenia.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz kreatywność,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.