Termin składania CV: 25 kwietnia 2024 r.
Forma zatrudnienia to umowa na zastępstwo.
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania,
- określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i przy wnioskowaniu o środki na realizację,
- ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,
- realizację prac związanych z utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 Ustawy Prawo Wodne oraz uzgadnianie projektów decyzji na podstawie art. 53 ust. 4 pkt 6 oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- współpracę z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych,
- uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych,
- współpracę z komisjami ds. szacowania szkód po wystąpieniu powodzi,
- współpracę z właściwymi instytucjami w zakresie zapewnienia wody na potrzeby rolnictwa,
- dokonywanie okresowych przeglądów budowli i urządzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego, a także udział w przeglądach gwarancyjnych.
- posiada wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu gospodarki wodnej, inżynierii środowiska, budownictwa wodnego ochrony środowiska, hydrologii melioracji,
- posiada minimum roczne doświadczenie w obszarze zdobytego wykształcenia,
- zna przepisy ustaw: Prawo Wodne, Prawo Budowlane, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o ochronie przyrody, Prawo zamówień Publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
- posiada prawo jazdy kat. B,
- jest samodzielny i potrafi myśleć analitycznie,
- skutecznie działa pod presją czasu.
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej,
- znajomość programu ArcGIS lub QGIS.
- Dofinansowanie opieki zdrowotnej
- Grupowe ubezpieczenie na życie na korzystnych warunkach
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość ubezpieczenia dzieci i wnuków
- Niskooprocentowaną pożyczkę na cele mieszkaniowe
- Paczki mikołajkowe dla dzieci
- 2 dodatkowe dni wolne w roku dla niepalących
- Dofinansowanie do wypoczynku - Wczasy pod gruszą"
- Pokoje gościnne w atrakcyjnych lokalizacjach
- Nauka języków - dostęp do platformy eTutor
- Specjalistyczne szkolenia i możliwość dofinansowania studiów
- Dopłatę do wypoczynku dzieci i młodzieży
Poznaj
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
- Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie;
- 11 Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej (RZGW) z siedzibami w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu;
- 50 Zarządów Zlewni;
- 330 Nadzorów Wodnych.
Wody Polskie zatrudniają ponad 6500 pracowników w całej Polsce, których misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie wodami dla ochrony naszych zasobów wodnych i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń. Wody Polskie wykonują prawa właścicielskie w stosunku do wód, które są własnością Skarbu Państwa, naliczają i pobierają opłaty za usługi wodne, wydają decyzje administracyjne (zgody wodnoprawne). Wody Polskie pełnią też funkcję organu regulacyjnego w celu ochrony mieszkańców przed nieuzasadnionymi podwyżkami cen usług wodociągowo-kanalizacyjnych. Dyrektorzy regionalnych zarządów gospodarki wodnej zatwierdzają taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę oraz zbiorowe odprowadzanie ścieków, opiniują projekty regulaminów dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz rozstrzygają spory między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi a odbiorcami ich usług.