Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. rozliczeń Gdańsk
Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów
Miejsce pracy: Gdańsk
R/103R24/AC

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami,
  • opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach,
  • dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,
  • ocena kwalifikowalności wydatków zgodnie z przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz umowami o dofinansowanie,
  • opisywanie dokumentacji finansowo-kadrowej zgodnie z wytycznymi,
  • opracowywanie finansowej części wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań związanych z realizacją i rozliczaniem projektów,
  • bieżąca współpraca z zespołami projektowymi oraz jednostkami Uczelni biorącymi udział w realizacji projektów,
  • współpraca z instytucjami udzielającymi dofinansowania w zakresie rozliczeń projektów,
  • podejmowanie działań zmierzających do eliminowania nieprawidłowości i zagrożeń stwierdzonych w trakcie realizacji projektów oraz wniosków wynikających z analiz audytowych i kontrolnych,
  • przygotowanie dokumentacji oraz udział w kontrolach i audytach projektów, archiwizacja dokumentacji projektowej.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie,
  • doświadczenia w rozliczaniu projektów w tym dofinansowanych z Funduszy Europejskich i krajowych (m.in. NCBR, MNiSW, NAWA),
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. poziom B1),
  • doskonałych zdolności organizacyjnych i analitycznych,
  • wysokich umiejętności interpersonalnych,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi programów pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
  • odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności i dokładności w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,
  • doświadczenia w formułowaniu budżetu projektu, nadzorowaniu realizacji budżetu i harmonogramu projektu,
  • dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu zamówień publicznych i pomocy publicznej.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • możliwość zakupu pakietu prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach oraz przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska.

ZASADY APLIKOWANIA:

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ.
  • Termin nadsyłania aplikacji to 06.12.2024 r.
  • Aplikacje nadesłane w okresie pomiędzy terminem nadsyłania aplikacji, a końcem publikacji ogłoszenia, mogą zostać zakwalifikowane do procesu rekrutacji.
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Obowiązek informacyjny wobec osób ubiegających się o zatrudnienie
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Uniwersytet Medyczny z siedzibą w (80-210) Gdańsku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 349 10 27 lub adresem e-mail: iod@gumed.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Kodeks Pracy, art. 221 § 1.
5. Podanie przez Panią/ Pana ww. danych osobowych jest konieczne i jest wymogiem ustawowym.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do treści swoich danych,
b) prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c) prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
 
Information obligation to applicants for employment

In accordance with the General Data Protection Regulation of April 27, 2016, hereinafter referred to as RODO, we inform you that:
1. the controller of your personal data is the Medical University of Gdańsk, based in (80-210) Gdańsk, M. Skłodowskiej-Curie 3a Street.
2. the Data Controller has appointed a Data Protection Officer, who can be contacted at (58) 349 10 27 or e-mail address: iod@gumed.edu.pl.
3. Your personal data will be processed for the purpose of recruitment.
4. The legal basis for processing your personal data is the Labor Code, Article 221 § 1.
5. Provision of the above personal data by you is necessary and is a statutory requirement.
6. Your personal data will be processed on behalf of the data controller by authorized employees only for the purposes referred to in paragraph 3.
7. Your personal data will be stored for a period of 12 months.
8. Your personal data will not be shared with external entities except as provided by law.
9. Under the terms of the RODO regulations, you have:
a) the right to access the content of your data,
b) the right to rectify them when they are inconsistent with the actual state,
c) the right to erasure, restriction of processing, as well as data portability - in cases provided by law,
d) the right to object to data processing,
e) the right to lodge a complaint to the supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection, if you consider that the processing of your personal data violates the provisions on personal data protection,
f) the right to withdraw consent at any time without affecting the legality of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal, if the processing is based on consent.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).

Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.

Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).

Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.

W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.

Podobne oferty

  • Financial Operations Specialist - Global Member Support

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
  • Junior Accountant in Travel and Expenses

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job At Arla, our Source 2 Pay (S2P) department is crucial to maintaining our financial system's efficiency. We are seeking a motivated Junior Accountant to join our S2P team, focusing on managing vendor payments through SAP Concur. In this role, you will track and record payments...
  • Referent ds. księgowości

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży (w tym rozliczeń międzyokresowych), Prowadzenie rozrachunków (rozliczanie, uzgadnianie, kompensowanie), Znajomość przepisów podatkowych w szczególności dotyczących usług budowlano-montażowych, księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie...
  • Młodszy Księgowy / Młodsza Księgowa

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów finansowych dotyczących różnorodnych zdarzeń gospodarczych, w tym faktur i wyciągów bankowych, Ewidencja dokumentów od kontrahentów zagranicznych, Rozliczanie czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów (RMK), Zarządzanie...
  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
  • Specjalista ds. Rozliczeń - kontrakt infrastrukturalny

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń IT

    mBank S.A.   Łódź, Kilińskiego 74    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18​ forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy:​ pełny etat zespół / dział​: Departament Rozwoju Usług...