Główne obowiązki:
- planowanie i rozliczanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach,
- sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów, STWIOR,
- nadzór / pomoc w nadzorze wykonawstwa robót budowlanych z ramienia inwestora,
- współpraca z uczestnikami procesu budowlanego innych branż,
- kontrola terminowości oraz jakości prowadzonych robót,
- nadzór nad sporządzaniem i przechowywaniem dokumentów budowy.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, elektrotechnika, inżynieria sanitarna lub pokrewne,
- doświadczenie zawodowe w realizacji procesów budowlanych,
- uprawnienia budowlane,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- asertywność.
- zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
- praca dająca możliwość równowagi między życiem zawodowym a prywatnym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- dofinansowania do karty Multisport,
- dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
- dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- preferencyjnych pożyczek.
Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
Załącznik do ogłoszenia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
- Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
- umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
lub numeru telefonu, - ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
- umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
- Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
- żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
- żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- sprzeciw wobec przetwarzania,
- przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
- Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
- Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
- W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
- W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko specjalisty w Dziale Remontów i Inwestycji Collegium Medicum.
Poznaj
UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy