Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/22/12
Miejsce pracy: Opole
1 pełny etat lub 2 x 0,5 etatu
Umowa o pracę
Termin składania ofert 27.01.2022 r.
Szczegóły oferty
- przeprowadzanie lub współuczestniczenie w dokonaniu analizy przedkontrolnej, w tym gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli, udział merytoryczny w opracowywaniu programu i/lub tematyki kontroli;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami,
- programem kontroli lub tematyką kontroli;
- sporządzanie wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywanie wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych,
- współpraca z innymi kontrolerami oraz osobami, o których mowa art. 61e ust. 2 ustawy o świadczeniach, realizującymi kontrolę, z kierownikiem zespołu kontrolującego, kierownikiem właściwego miejscowo terenowego wydziału kontroli lub innej komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze Departamentu Kontroli;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe medyczne - lekarz
- Lata pracy zawodowej: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego oraz aktualne prawo wykonywania zawodu
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- preferowane doświadczenie zawodowe w placówkach służby zdrowia;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1285 z późn. zm);
- znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych;
- umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania
- wniosków;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel, WORD);
- umiejętność pracy w zespole;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu;,
- skrupulatność, rzetelność i dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość pracy w systemie EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją).
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz prawo wykonywania zawodu,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie
- dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW