Specjalista w dziale Promocji i Mediów Społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA
- koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych
- tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe
- zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości
- monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi
- ścisła współpraca z Inspektorem Orkiestry, Kierownikiem Zespołu Wokalnego
- współpraca z działem Organizacji Pracy Artystycznej
- ścisła współpraca z Biurem Obsługi Widza
- analiza efektów podejmowanych działań marketingowych
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe –preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, reklama, PR
- wykształcenie muzyczne podstawowe lub doświadczenie w instutucji kultury (teatr, opera)_ warunek konieczny
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi
- umiejętność tworzenia treści (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- umiejętność planowania i realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, kreatywność
- wysoka kultura osobista, sumienność i odpowiedzialność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność również w weekendy
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na czas próbny w formie umowy o współpracę / umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- narzędzia niezbędne do pracy
- dopłaty do wypoczynku pracownika i jego rodziny
- świadczenia świąteczne dwa razy w roku
- udział w innowacyjnych projektach
- możliwość poszerzenia kwalifikacji i dalszego rozwoju
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- list motywacyjny