- odpowiadasz za planowanie i realizację kampanii mediowych online dla sklepów internetowych oraz dla kampanii wizerunkowych marki w obszarze digital oraz performance dla aplikacji mobilnej, przy współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i innymi partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- analizujesz kluczowe wskaźniki efektywności prowadzonych kampanii, prowadzisz ich stały monitoring, optymalizujesz działania i rekomendujesz zmiany,
- przygotowujesz podsumowania i raporty z kampanii wraz z wnioskami,
- monitorujesz działania konkurencyjne w obszarze działań mediowych digital,
- szukasz nowych rozwiązań z zakresu kampanii marketingowych nakierowanych na dotarcie do konsumenta,
- tworzysz projekty graficzne i bannery na potrzeby realizacji kampanii mediowych.
- masz doświadczenie w planowaniu kampanii w mediach online (mile widziane w domach mediowych),
- posiadasz zaawansowaną znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics,
- masz praktyczną wiedzę w zakresie Google Ads, Programmatic, Afiliacje oraz modeli rozliczeń,
- znasz trendy w online marketingu: SEO, SEM, programmatic: display, afiliacje, video, email, content marketing, social media,
- wykazujesz się umiejętnością i efektywnością łączenia działań offline z online.
- doskonale organizujesz pracę własną, umiesz planować i zarządzać kilkoma projektami jednocześnie,
- posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- jesteś osobą kreatywną, chętnie wychodzącą z inicjatywą i systematyczną.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- pracę w dogodnej lokalizacji (Galeria Wileńska),
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.