- posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - socjologia, psychologia,
- znasz bardzo dobrze język angielski i francuski,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint,
- umiesz myśleć analitycznie i strategicznie,
- jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny/a, umiesz tworzyć i rozwijać relacje i lubisz pracować w zespole,
- masz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do sporadycznych wyjazdów służbowych do sklepów na terenie całej Polski (zebrania, badania klientów).
Doświadczenie w pracy w obszarze customer experience i/lub w wystąpieniach publicznych będzie dodatkowym atutem!
- organizujesz i koordynujesz badania klientów (focus grupy, ankiety, zakupy asystowane) aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia,
- tworzysz ’dobre praktyki’ związane ze słuchaniem klientów i budowaniem pozytywnego doświadczenia klienta,
- opracowujesz proces zbierania i analizy uwag i skarg zgłaszanych przez klientów oraz ustalasz sposoby ich rozwiązywania,
- koordynujesz działania komitetu reklamacji, wspólnie tworząc plany akcji aby skutecznie rozwiązywać zgłaszane problemy,
- przygotowujesz i prowadzisz spotkania we współpracy z ekipami operacyjnymi w regionach,
- współpracujesz z zagranicznymi oddziałami firmy,
- raportujesz wyniki lokalnie oraz międzynarodowo.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
- umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.