- masz 4-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości w tym min. 2 lata doświadczenia w obszarze księgowości ds. środków trwałych,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ze współpracownikami (min. B2),
- posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów lub pokrewne,
- bardzo dobrze znasz MSR, KSR i CIT w zakresie rozliczania majątku trwałego firmy,
- masz doświadczenie w nadzorowaniu majątku trwałego spółki pod kontem księgowym i podatkowym oraz współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie majątku trwałego spółki,
- jesteś biegły/a w obsłudze programu SAP (moduł AA),
- dobrze znasz MS Office - w szczególności Excel,
- myślisz w sposób analityczny i lubisz pracę z liczbami,
- charakteryzuje Cię samodzielność, dokładność, spostrzegawczość i dbałość o szczegóły,
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole.
-
prowadzisz kartoteki środków trwałych,
- księgujesz dokumentację obrotu majątkiem (OT, LT, MT),
- naliczasz i księgujesz amortyzację na potrzeby księgi grupowej, rachunkowej i podatkowej,
- rozliczasz inwentaryzację środków trwałych,
- sporządzasz dokumentację i sprawozdania na potrzeby audytu,
- kalkulujesz koszty oraz uzgadniasz wyniki ze sprzedaży majątku.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.