Specjalista w Dziale Koordynacji Procesów Produkcyjnych
Czas na DB - dołącz do zespołu DB Cargo Polska i realizuj z nami naszą misję, wizję i wartości! To dzięki naszym pracownikom jesteśmy wiodącym dostawcą usług logistycznych w Europie centralnej.
DB Cargo Polska S.A. oferuje pracę na wyżej wymienionym stanowisku w Dziale Koordynacji Procesów Produkcyjnych w Zabrzu.
Opis stanowiska
- Aktywne wsparcie obszarów produkcji w budowaniu rozwiązań podnoszących efektywność w oparciu o nowe technologie
- Wsparcie w zapewnieniu jakości wytwarzanych narzędzi, a także rozwijaniu metod pomiaru w zakresie zdarzeń i procesów biznesowych w adekwatnych systemach
- Wsparcie w wykonywaniu kalkulacji, analiz, raportów oraz tworzenie prezentacji biznesowych
- Wsparcie w zbieraniu danych biznesowych oraz dbanie o ich kompletność i spójność
- Tworzenie i weryfikacja wewnętrznych dokumentacji związanej z prowadzonymi działaniami
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, finansowe, informatyczne (lub ostatni rok studiów)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym zaawansowana znajomość programu Excel oraz umiejętność tworzenia prezentacji)
- Mile widziane doświadczenie w pracy z danymi
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Samodzielność, skuteczność w działaniu, orientacja na cele i wyniki
- Wnikliwość w podejściu do rozwiązywania problemów, analityczne myślenie
- Umiejętność jasnego przedstawiania problemów i rozwiązań
- Dobra organizacja pracy i efektywność
- Inicjatywa i samodzielność i skuteczność w działaniu
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i budowania relacji
Oferujemy
- Atrakcyjna oferta szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Dodatkowy dzień wolny od pracy
- Dofinansowanie do studiów oraz nauki języków obcych
- Pakiet Medicover Sport
- Prywatna opieka medyczna (LUX MED)
- Wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do „zielonych szkół" i kolonii dla dzieci
Etapy rekrutacji:
- Aplikacja online.
- Rozmowa telefoniczna.
- Spotkanie rekrutacyjne.
- Wynik rekrutacji.
- Witamy w DB Cargo Polska.