Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Specjalista w Dziale Kontroli Zarządzania ds. Departamentu Marketingu i E-Commerce

Specjalista w Dziale Kontroli Zarządzania ds. Departamentu Marketingu i E-Commerce

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1934 dni temu
Specjalista w Dziale Kontroli Zarządzania ds. Departamentu Marketingu i E-Commerce
Miejsce pracy: Warszawa
  • współpracujesz z Zarządem oraz dyrektorami przy tworzeniu budżetu, analiz, planów strategicznych dla obszarów: E-commerce, IT i Marketing oraz zarządzasz przepływem informacji wewnątrz tych obszarów
  • sprawujesz kontrolę finansów dla E-commerce, IT i Marketingu oraz prowadzisz czynności kontrolingowe w celu bieżącego monitorowania efektywności biznesowej takich jak: kontrola odchyleń do budżetu, identyfikacja problemów, propozycja działań naprawczych, prognoz finansowych,
  • pełnisz rolę Business Partnera dla członka Zarządu
  • opracowujesz nowe wskaźniki finansowe oraz prezentacje comiesięcznych wyników,
  • prowadzisz nadzór nad realizacją budżetu dla E-commerce,
  • jesteś odpowiedzialny/a za utworzenie systemu raportowania dla Działu E-commerce (współpraca z Grupą),
  • raportujesz wyniki E-commerce, IT i Marketingu bezpośrednio do Grupy,
  • zapewniasz wysoki poziom świadomości na temat strategii finansowej wśród pracowników organizacji ( szkolenia dla pracowników innych działów),
  • przygotowujesz i analizujesz nowe projekty strategiczne wraz z ich ekspertyzą
  • zarządzanie jedną osobą w Dziale Kontrolingu.
  • masz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce lub finansowym, mile widziane w dziale e-commerce, kontrolingu, księgowości,
  • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane studia na kierunku: ekonomia lub finanse,
  • znasz język angielski na poziomie min. A2/B1, a znajomość j. francuskiego będzie dodatkowym atutem,
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów,
  • znasz doskonale MS Office, w tym Excel, mile widziana znajomość systemu Hyperion
  • cechują Cię bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • angażujesz się w powierzone zadania i posiadasz poczucie odpowiedzialności,
  • lubisz zadania ’ad hoc’.
  • pracę w miejscu doskonałej lokalizacji z dogodnym dojazdem (GH Wileńska),
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.


Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...