Ogłoszenie numer: 3091649, z dnia 2020-02-26
Firma Starion Wrocław Sp. z o. o. z siedzibą w Biskupicach Podgórnych, powstała w 2006 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy Starion składającej się z 16 fabryk zlokalizowanych w Azji, Europie oraz Ameryce Północnej. Starion Wrocław jest zakładem specjalizującym w wytwarzaniu produktów dla branży AGD, RTV oraz Automotive.
Aktualnie poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Specjalista w Dziale Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej procesów produkcyjnych
- Wsparcie przy analizie i wprowadzaniu działań po reklamacyjnych
- Planowanie oraz prowadzenie audytów wewnętrznych
- Współudział w opracowaniu i aktualizacji dokumentacji procesu (Flow Chart, FMEA, Plan Kontroli)
- Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników jakościowych
- Analizowanie niezgodności, inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz koordynowanie wdrażania tych działań
- Rozwijanie i wdrażanie planów doskonalących oraz monitorowanie ich efektywności
- Nadzór nad wynikami audytów wewnętrznych (analiza danych, planowanie i wdrażanie działań korygujących)
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek mechaniczny.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Zdolności analityczne i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Elastyczność i dyspozycyjność
- Umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na osiąganie i realizację celów
- Niezależność, pracowitość i świadomość jakości.
Oferujemy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę, pełną wyzwań zawodowych,
- Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
- Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku pracy,
- Kartę MULTI SPORT,
- Pracę na pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.