Sukces zależy od pracy zespołowej!
Strabag jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, dążący do celu i odpowiedzialni mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.Zostań częścią naszego zespołu!
BRVZ Sp. z o.o. świadczy usługi finansowo-księgowe, informatyczne, kadrowe i HR dla ponad 30 spółek Koncernu STRABAG SE. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
- Administracja siecią teleinformatyczną przedsiębiorstwa
Wymagania:
- Praktyczna znajomość technologii telekomunikacyjnych: transmisja danych, VoIP, LAN/WAN, VPN
- Praktyczne umiejętności z zakresu: konfiguracja i zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi Cisco na poziomie CCNA
- Podstawowa znajomość platformy Cisco Unified Communications Manager
- Doświadczenie w administracji siecią rozległą przedsiębiorstwa
- Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym
- Znajomość zagadnień i systemów służących do monitorowania i optymalizacji działania sieci
- Znajomość Barracuda NG Firewall będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność konfiguracji urządzeń Wifi - Cisco Wireless Controller, AccessPoint, będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność konfiguracji i zarządzania przełącznikami Extreme Networks będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Prawo jazdy kategorii B
- Gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie całego kraju
Oferujemy:
- Stabilną pracę w renomowanym, międzynarodowym Koncernie
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju umiejętności
- Udział w szkoleniach i kursach językowych
- Pakiet świadczeń medycznych
- Bardzo dobre narzędzia pracy
- Atrakcyjne godziny pracy - w piątki do godz. 12.30 (pon.-czw. 7.30-16.30)
- Bezpłatny bus z Warszawy do Pruszkowa
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zdjęciem przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy