(Pion Sprzedaży / Dział Fakturowania / Wydział Fakturowania Odbiorców Instytucjonalnych)
Umowa na zastępstwo
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- fakturowanie usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków zgodnie z obowiązującą taryfą i obowiązującymi przepisami prawa, w tym weryfikacja danych niezbędnych do wystawiania faktur
- analiza ilości dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków, wyjaśnianie i ustalanie przyczyn tendencji zużycia wody, analiza porównawcza zużycia usług w cyklach rozliczeniowych
- procedowanie reklamacji Odbiorców usług, w tym weryfikacja zasadności pod względem formalnym i proceduralnym
- załatwianie korespondencji dotyczącej dokonywanych rozliczeń, pisemnie, e-mailowo bądź telefonicznie
- współpraca z pracownikami służb eksploatacyjnych z zakresie ustalania warunków poboru wody i odprowadzania ścieków m.in. wystawianie zleceń dla inspektora w celu wyjaśnienia spraw w terenie
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej fakturowania na potrzeby postępowań sądowych
- ewidencja wodomierzy odliczających mierzących wodę bezpowrotnie zużywaną
- bieżąca aktualizacja danych adresowych i kontaktowych Odbiorców usług
- udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych oraz procedur wewnętrznych
- wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
- minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego (mile widziane doświadczenie w księgowości, a także w zakresie obsługi klienta)
- dobra umiejętność obsługi pakietu Office (w szczególności Word, Excel)
- mile widziana umiejętność obsługi sytemu bilingowego dedykowanego do obsługi przedsiębiorstw wodociągowych
- posiadanie kompetencji analitycznych oraz wielozadaniowość
- posiadanie kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata