OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 170/23
Agencja Mienia Wojskowego
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
Nr ref.: 170/23
Oddział Regionalny AMW w Olsztynie
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą, koordynacja prac,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Pzp oraz udział w pracach komisji przetargowych,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla realizowanych inwestycji i remontów,
- koordynacja i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych, prowadzenie spraw gwarancyjnych,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami , budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości działu, weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane wyższe techniczne),
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy: Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Prawo zamówień publicznych, a także aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu budowlanego (inwestycyjnego) oraz remontowego,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- znajomość programu do kosztorysowania robót budowlanych (np.: Norma PRO, Zuzia),
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału (trzy województwa),
- umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami i stronami procesu inwestycyjnego,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru (E+D) w Grupie 1 i/lub 2 i/lub 3,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Termin składania dokumentów: 5 października 2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 170/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępnego pod przyciskiem aplikowania
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu.