PKN ORLEN S.A. jest czołową firmą paliwową w Polsce i Europie Środkowej, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
ORLEN jest producentem, dystrybutorem i sprzedawcą najwyższej jakości produktów rafineryjnych i petrochemicznych, posiadającym największą sieć stacji benzynowych w Polsce.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Dziale Badań Rozwojowych i Nowych Technologii
Miejsce pracy: Warszawa/Płock
Nr Ref.: KRR01322
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiadała m.in. za:
- identyfikację trendów rozwojowych z zakresu przemysłu petrochemicznego i rafineryjnego
- przygotowywanie propozycji kierunków rozwoju Spółki w zakresie nowych technologii i produktów w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi w tym zakresie
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z jednostkami naukowo-badawczymi w ramach prowadzonych działań
- ustalanie propozycji warunków umów o współpracy między Spółką a jednostką naukowo – badawczą
- analizę i opiniowanie projektów R&D zgodnie z przydzielonym zakresem działania
- formułowanie planów prac badawczych
- nadzorowanie przebiegu prac nad portfelem projektów
- nadzór merytoryczny nad tworzeniem raportów okresowych z przebiegu prac nad projektem
- bieżące monitorowanie realizacji portfela projektów w Spółce i Grupie Kapitałowej
- analizę i dobór programów dotujących badania
- przygotowywanie w zakresie merytorycznym wniosków o dofinansowanie projektów
- tworzenie procedur i instrukcji w zakresie R&D zgodnie z zakresem działania
- znajomość regulacji prawnych w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o kierunku chemicznym lub pokrewnym
- co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracach nad projektami badawczo-rozwojowymi
- szerokiej specjalistycznej wiedzy z zakresu technologii chemicznej, przetwórstwa ropy naftowej i przemysłu petrochemicznego
- znajomości zasad transferu wiedzy i technologii między przemysłem a jednostką badawczą – będzie dodatkowym atutem
- wiedzy i doświadczenia z zakresu pozyskiwania dofinansowania z funduszy zewnętrznych (krajowych, zagranicznych)
- minimum dobrej znajomości języka angielskiego
- znajomości pakietu MS Office
- zaangażowania i profesjonalizmu
- umiejętności analitycznych
- orientacji biznesowej
- kreatywności i innowacyjności
- samodzielności w działaniu
- otwartości na zmiany
- umiejętności interpersonalnych
- umiejętności pracy pod presją czasu
- gotowości do częstych podróży służbowych