Ogłoszenie numer: 791713, z dnia 2015-09-04
Każdy, kto własnymi siłami stworzył firmę ma świadomość ile trudu trzeba włożyć, by powstała. Tysiące pomysłów, chęć realizacji każdego z nich, ciągłe próby, dzięki którym nabieramy nowych doświadczeń, a przy tym niewielkie środki finansowe. Jednak, gdy to co tworzymy jest naszą pasją, wszystkie przeciwności stają się motywacją do ciężkiej pracy. Tak też było gdy założono firmę „Badura” w 1982r. Początkowo był to niewielki zakład rzemieślniczy, w którym produkowano w sposób tradycyjny, tzn. każda para obuwia powstawała z pracy rąk ludzkich. Starym polskim przysłowiem „po nitce do kłębka” dziś firma „Badura” jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo sprawiają, iż „Badura” to znana i ceniona marka. Tworzymy z myślą o odbiorcy aktywnym, dbamy o tych, którzy cenią wygodę i spokój, trafiamy w wyrafinowane gusta.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn i ciągów technologicznych dajemy gwarancję, że oferowany produkt jest na najwyższym poziomie. Nasze wyroby cieszą się powodzeniem w kraju i za granicą. „Badura” S.A. to przykład nowocześnie zarządzanego, stabilnego przedsiębiorstwa o mocnej pozycji na rynku.
Specjalista w dziale analiz i wsparcia sprzedaży (Referent ds. towarowania sklepw / Alokator)
Miejsce pracy: Wadowice
Opis stanowiska
- Przygotowanie i kontrola opisów kartotekowych produktów na rynek polski oraz zagraniczny.
- Kontrola zapasu towarów na salonach firmowych – rynek polski oraz zagraniczny.
- Przygotowanie zamówień na towary – rynek polski oraz zagraniczny.
- Udział w tworzeniu zatowarowania z zachowaniem przyjętych standardów (alokacja towaru).
- Obsługa procesu uzupełniania i relokacji towaru na salonach firmowych.
- Udział w obsłudze bieżącej salonów : zbieranie dodatkowych zamówień, zapytań, współpraca z pionem handlowym.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie z maturą . Mile widziane wyższe o dowolnym profilu.
- Minimum roczny staż pracy w średniej wielkości przedsiębiorstwie, na stanowisku specjalisty bądź asystenta.
- Podstawowa wiedza w zakresie działania przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego.
- Znajomość podstawowych zasad gospodarki rynkowej.
- Zorientowany na zaspokajanie potrzeb klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z prowadzonych analiz.
- Swobodne poruszanie się w środowisku Windows / Office
- Konieczna znajomość programu MS Excel w stopniu pozwalającym na swobodne dokonywanie obliczeń.
Oferujemy
Rodzaj umowy: umowa na czas określony
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Wynagrodzenie
Od 1500 do 3000 PLN