Specjalista
w Departamencie Zarządzania Marką
w Departamencie Zarządzania Marką
Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/381/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Tworzenie treści: media społecznościowe, wywiady, kontent marketing, przemówienia, informacje prasowe;
- Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz, prezentacji, harmonogramów, budżetów
- Skuteczny monitoring mediów i social mediów
- Prace kreatywne przy realizacji projektów skierowanych do influencerów, blogerów, dziennikarzy, inwestorów i innych interesariuszy banku
- Koordynacja pracy podwykonawców (agencje, graficy, partnerzy)
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Preferowane 2 lata doświadczenia w agencji public relations/social media
- Praktyczna znajomość współczesnych trendów, narzędzi PR oraz kanałów społecznościowych
- Łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów (tzw. „lekkie pióro”)
- Doświadczenie w tworzeniu materiałów na potrzeby kanałów w mediach społecznościwych, tekstów dziennikarskich, przemówień, poradników, w tym content marketing, również w języku angielskim
- Umiejętność organizowania wydarzeń, projektów z wydawcami
- Łatwość wyszukiwania i pozyskiwania informacji
- Znajomość, DTP i wybranego programu do edycji graficznej będzie dodatkowym atutem