Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w Departamencie Regulacji
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie możliwości optymalnego wykorzystania widma częstotliwości,
- wyliczanie i opracowywanie map zasięgów dla podmiotów rozpowszechniających program drogą naziemną,
- przygotowywanie projektów uchwał, decyzji oraz ogłoszeń ws. koncesji na rozpowszechnianie programu, w zakresie warunków technicznych,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Departamentu Regulacji z zakresu gospodarki częstotliwościami i wymogów technicznych rozpowszechniania,
- współpraca przy projektach aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych Departamentu Regulacji,
- gromadzenie danych o rozwoju rynku mediów elektronicznych w zakresie technicznym,
- gromadzenie danych o radiofonii i telewizji koncesjonowanej, w szczególności prowadzenie wykazu częstotliwości w postaci elektronicznej,
- współpraca w zakresie identyfikacji i kontroli zabezpieczeń technicznych lub innych środków mających ograniczyć dostęp dla małoletnich do usług medialnych na żądanie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne, o kierunku - elektronika, radiokomunikacja lub telekomunikacja,
- 3-letni staż pracy,
- znajomość pakietu Microsoft Office i baz danych.
Wymagania pożądane:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w programie MapInfo,
- umiejętność posługiwania się komputerowymi programami analitycznymi,
a także umiejętność samodzielnego zdobywania potrzebnej wiedzy – dotyczy specjalistycznych programów do analizy widma elektromagnetycznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
- kreatywność i umiejętności analityczne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kandydat może przedstawić także inne dokumenty/materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.