Metro Warszawskie Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, dysponującym wieloletnim doświadczeniem w zakresie przewozów pasażerskich, zarządzania, organizacji i realizacji budowy. Metro Warszawskie Sp z o.o. jako podmiot prawa handlowego, którego właścicielem jest Miasto Stołeczne Warszawa, świadczy usługi przewozów pasażerskich koleją podziemną w Warszawie. Jednocześnie, jako inwestor zastępczy na zlecenie m.st. Warszawy przygotowuje i nadzoruje całość procesu inwestycyjnego przy rozbudowie stołecznego metra – największej inwestycji komunikacyjnej w stolicy i jedynej w Polsce. Swoim pracownikom oferuje ciekawą i pełną wyzwań pracę w nowocześnie zarządzanej firmie.
Metro Warszawskie Sp. z o.o. prowadzi nabór pracowników na stanowisko:
- Zakup materiałów i części zamiennych do maszyn i urządzeń dla potrzeb eksploatacji i inwestycji oraz dla potrzeb ogólnozakładowych, na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia ze szczególnym wskazaniem na dostawy i usługi w branżach: elektrycznej, energetycznej, pomiarowej i taboru metra i innych pokrewnych.
- Zlecenie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn i urządzeń, napraw i regeneracji części zamiennych (za wyjątkiem zleceń na stałą konserwację i dozór), na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia.
- Zlecanie ekspertyzy i badań materiałów na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia.
- Przestrzeganie zgodności obowiązujących procedur z obowiązującymi Spółkę przepisami, przy realizacji procesu zamówień, napraw i dostaw.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwań ofert i korzystnych warunków dostaw.
- Prowadzenie negocjacji związanych z dostawami i zakupem usług.
- Redagowanie i przygotowywanie zamówień, na podstawie dokumentacji i przeprowadzonych postępowań.
- Nadzór nad prawidłową realizacją dostaw, udział w komisjach odbiorowych.
- Organizacja transportu związanego z realizacją dostaw i napraw, przyjmowanie przesyłek związanych z dostawami i naprawami. Nadzór nad konwojowanymi materiałami i urządzeniami zakupionymi dla potrzeb Spółki oraz przewożonymi do naprawy.
- Rozliczanie i kompletacja dokumentów finansowych i dokumentów obrotu materiałowego związanego z realizowanymi dostawami i usługami.
- Prowadzenie rozliczeń i ewidencji dokumentów zakupu oraz przygotowanie informacji do sprawozdań Spółki i wymaganych przepisami informacji dla instytucji zewnętrznych.
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
- Mile widziane doświadczenie w pracy w zaopatrzeniu lub logistyce min 2 lata
- Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych
- Umiejętność negocjowania z kontrahentami
- Umiejętność pracy w zespole.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Miłą atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- Bilet na wszystkie środki komunikacji miejskiej na 1 i 2 strefę.
Przed wysłaniem Aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ).