Specjalista
w Biurze Standardów Obsługi i Efektywności Sprzedaży
w Biurze Standardów Obsługi i Efektywności Sprzedaży
Departament Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/296/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Tworzenie propozycji strategii biznesowych opartych na rozwoju alternatywnych kanałów obsługi (telefoniczny kanał obsługi/mobilny kanał obsługi)
- Budowa procesów i innowacyjnych narzędzi dostosowanych do strategii działania Departamentu
- Implantacja działań mających na celu poprawę jakości pracy oraz zwiększenie efektywności biznesowej Sieci Sprzedaży
- Przygotowywanie, wdrażanie i koordynacja programów szkoleniowych dla wdrażanych procesów obsługi
- Analiza efektywności i jakości wdrażanych rozwiązań
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat i atrakcyjny pakiet świadczeń
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, techniczne
- Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia złożonych projektów biznesowych
- Wiedza z zakresu funkcjonowania procesów oraz narzędzi wykorzystywanych w oferowaniu produktów finansowych
- Znajomość działania systemów call centrowych/telefonicznych
- Doświadczenie w tworzeniu procesów sprzedaży/modeli obsługi klientów, zgodnych z wymaganiami legislacyjnymi
- Umiejętność tworzenia analiz wdrażanych procesów w celu minimalizacji wystąpienia ryzyk
- Mile widziane zainteresowanie innowacjami technicznymi/„fintech-ami” w zakresie nowatorskich modeli obsługi
- Kreatywne myślenie oraz zaangażowanie w realizację zadań
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2