PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- prowadzenie archiwum zakładowego PARP;
- przyjmowanie dokumentów do archiwum zakładowego i weryfikacja zgodności spisów zdawczo-odbiorczych z aktami przekazywanymi przez pracowników;
- wypożyczanie dokumentacji pracownikom Agencji oraz zwracanie akt do zasobów archiwalnych;
- sprawdzanie i przygotowanie dokumentacji do wydania na zewnątrz Agencji;
- prowadzenie rejestru wypożyczeń w tym pilnowanie terminów zwrotów akt;
- przygotowanie akt kategorii A do przekazania do archiwum państwowego;
- wyselekcjonowanie i przygotowanie dokumentacji do brakowania;
- prowadzenie wykazu spisów zdawczo-odbiorczych oraz innych środków ewidencyjnych;
- wystawiania zamówień do przechowawcy zewnętrznego na dostawę akt i materiałów archiwizacyjnych;
- prowadzenie bieżącego instruktażu i szkoleń dla pracowników w zakresie przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum;
- przygotowywanie informacji, opinii oraz zestawień w zakresie funkcjonowania archiwum zakładowego i firmy archiwizacyjnej.
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe (technik archiwista, studium policealne w zakresie archiwistyki) i/lub kurs kancelaryjno-archiwalny I lub II stopnia;
- minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku archiwisty;
- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel 2010 lub wyższy;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie i w mowie.
- wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie, najlepiej w zakresie historii i/lub archiwistyki;
- podstawowa wiedza z zakresu przepisów Ustawy o zasobie archiwalnym i archiwach;
- podstawowa znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- doświadczenie w wykorzystywaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji w oparciu o przepisy kancelaryjne.
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.