Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów na świecie. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- udział w opracowaniu i uaktualnianiu polityki i procedur szkoleniowych oraz rozwojowych, nadzór nad ich realizacją
- udział w opracowywaniu polityki zarządzania karierą w firmie
- analiza potrzeb szkoleniowych pracowników
- wspieranie kierowników w związku z rozwojem pracowników
- badanie efektywności i jakości działań szkoleniowo - rozwojowych
- przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji
- obsługa administracyjna procesu szkoleniowego
- współpraca z firmami szkoleniowymi
- wsparcie w przygotowaniu badań zaangażowania pracowników oraz analiza wyników
- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki w zakresie przygotowanie rocznego budżetu szkoleniowego
- inicjatywy dotyczących innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań w procesie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w obszarze HR
- umiejętności badania potrzeb szkoleniowych
- bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność w działaniu
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- umiejętnością budowania i utrzymania relacji międzyludzkich
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- język angielski na poziomie minimum B1
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
- uczestnictwo w nowych projektach, możliwość wdrażania swoich pomysłów
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- pracę w firmie będącej liderem w branży
- pakiet socjalny dostosowany do potrzeb pracownika