Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Wieluń Koordynator Sieci Serwisu Wieluń
Specjalista/-tka ds. rozwoju sieci i biznesu

Specjalista/-tka ds. rozwoju sieci i biznesu

WIELTON S.A.
Wieluń
praca stacjonarna
2936 dni temu

Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i należy do grona pięciu największych producentów w swojej branży w Europie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów, w tym m.in.: do Polski, Niemiec, Francji i Włoch, a także do krajów Azji i Afryki. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.

 

Spółka została nagrodzona przez Ministerstwo Gospodarki tytułem „Orła Eksportu” przyznawanym przedsiębiorstwom najprężniej rozwijającym sprzedaż za granicą. W 2015 r. Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.

 

Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.

 

Obecnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

Specjalista/-tka ds. rozwoju sieci i biznesu
Miejsce pracy: Wieluń

 

Główne obowiązki:

  • Przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju sieci serwisowej w danych regionach,
  • Identyfikacja i ocena potencjalnych nowych partnerów serwisowych,
  • Nadzorowanie procesu otwierania nowych punktów serwisowych,
  • Przeprowadzenie regularnych audytów stacji serwisowych,
  • Monitorowanie oraz analizowanie informacji na temat działań konkurencji i trendów rynkowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu gwarancji oraz części zamiennych,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami,
  • Przeprowadzanie szkoleń w punktach serwisowych,
  • Współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie - techniczne,  
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale handlowym,
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Znajomość branży motoryzacyjnej,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Mile widziana, znajomość zagadnień technologicznych i produkcyjnych,
  • Samodzielność i zaangażowanie,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży,
  • Rozwój zawodowy, uczestnictwo w nowych projektach,
  • Udział w szkoleniach, w tym językowych,
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych.
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wielton S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
 

Podobne oferty