Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i należy do grona pięciu największych producentów w swojej branży w Europie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów, w tym m.in.: do Polski, Niemiec, Francji i Włoch, a także do krajów Azji i Afryki. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Spółka została nagrodzona przez Ministerstwo Gospodarki tytułem „Orła Eksportu” przyznawanym przedsiębiorstwom najprężniej rozwijającym sprzedaż za granicą. W 2015 r. Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Główne obowiązki:
- Przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju sieci serwisowej w danych regionach,
- Identyfikacja i ocena potencjalnych nowych partnerów serwisowych,
- Nadzorowanie procesu otwierania nowych punktów serwisowych,
- Przeprowadzenie regularnych audytów stacji serwisowych,
- Monitorowanie oraz analizowanie informacji na temat działań konkurencji i trendów rynkowych,
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu gwarancji oraz części zamiennych,
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami,
- Przeprowadzanie szkoleń w punktach serwisowych,
- Współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie - techniczne,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale handlowym,
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Znajomość branży motoryzacyjnej,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Mile widziana, znajomość zagadnień technologicznych i produkcyjnych,
- Samodzielność i zaangażowanie,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży,
- Rozwój zawodowy, uczestnictwo w nowych projektach,
- Udział w szkoleniach, w tym językowych,
- Wsparcie w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych.