Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów na świecie. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz ich implementacja
- prowadzenie działań informacyjnych i wizerunkowych
- organizowanie konferencji i spotkań biznesowych
- redagowanie materiałów marketingowych (prezentacje, broszury, magazyn i blog firmowy)
- kreowanie tematów do mediów społecznościowych i współpraca z agencją mediową w tym zakresie
- nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z organizacjami branżowymi i partnerami oraz mediami
- monitorowanie mediów
- mile widziane doświadczenie w realizacji działań public relations
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego i/lub francuskiego
- wykształcenie wyższe
- mile widziane doświadczenie we współpracy z mediami biznesowymi i branżowymi, w tym zagranicznymi
- mile widziane doświadczenia w organizacji konferencji prasowych oraz eventów
- wiedza dotycząca narzędzi i zagadnień z zakresu PR i marketingu
- znajomość specyfiki mediów społecznościowych, nowych technologii w marketingu
- bardzo dobra umiejętność tworzenia tekstów marketingowych – „lekkie pióro”
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Power Point)
- dyspozycyjność do pracy w nadgodzinach
- kreatywność, inicjatywa, dobre umiejętności organizacyjne, zaangażowanie
- umiejętność współpracy w zespole oraz pod presją czasu
- prawo jazdy kat. B
- pracę w firmie innowacyjnej z możliwością szybkiego rozwoju
- możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów
- pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
- uczestnictwo w konferencjach, targach branżowych
- stabilne warunki zatrudnienia
- pełne wyzwań środowisko pracy