BAUKRANE, to synonim najwyższej jakości i profesjonalizmu w pracach budowlanych.
Doskonale wykwalifikowana kadra i nowoczesny sprzęt, rzetelni współpracownicy oraz dbałość o jak najwyższą jakość usług to gwarancja, że każda nasza realizacja spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających inwestorów.
Wybierając Baukrane stawiasz na wysoką jakość, pewność i solidność.
Specjalista techniczno-handlowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Pracuj i rozwijaj się z Baukrane !
Jeżeli masz doświadczenie w branży budowlanej cenisz sobie profesjonalne doradztwo oparte na Twojej wiedzy technicznej i umiejętnościach analitycznych, a dodatkowo uwielbiasz utrzymywać dobre relacje z Klientami, zrób kolejny krok w swojej karierze!
Jedną z naszych głównych wartości w firmie jest ponadprzeciętna dbałość o Klienta dlatego też,
od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (doradcy techniczno – handlowego, inżyniera sprzedaży) w branży budowlanej,
- umiejętność budowania i nawiązywania kontaktów handlowych oraz prowadzenia negocjacji,
- wykształcenia wyższego technicznego (preferowane w zakresie budownictwa)
- czynnego prawa jazdy kat. B
- biegłej obsługi komputera (MS Office: głównie MS Excel, AutoCad);
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- wysokich umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności analizy i strategicznego planowania,
- ambicji i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- Zawieranie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi klientami w zakresie techniki systemów szalunkowych (deskowań)
- Nadzór techniczno-handlowy nad obsługiwanymi kontraktami (optymalizacja kosztów, budżetowanie kontraktów, przygotowywanie projektów zastępczych, itd.)
- Kompleksowe przygotowywanie ofert dla klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
- Kontrola rozrachunków z Klientami,
- Ścisła współpraca oraz nadzór nad przepływem informacji z innymi działami w firmie,
- Przygotowywanie raportów z działąń bieżących,
- Bieżąca analiza rynku i konkurencji.
Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:
- pakietu narzędzi służbowych,
- wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
- samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie).